يزد عمران
 
   

 

يزد عمران
 

محمدرضا

سلام به همه.اول از همه نظر یادتون نره و عضو هم بشین. در ضمن این چند تاعکس و شعری هم که گذاشتم برای نتنوع و این که حوصلتون سر نره OK
mohammad.8523@yahoo.com

» تير 1390
» خرداد 1390
» کیت اگزوز ریموت دار برقی
» ارسال هوایی بار از چین
» خرید از علی اکسپرس
» سفارش آنلاین قلیون
» تصاویر زیبا
» کویر عشق
» ترانزیستور
» محاسبات روشنايی
» تابلوهای برق
» پی نواری و برخی ایرادات در طراحی اینگونه پی ها
» نکاتی در تحلیل و طراحی سازه‌ها
» سقف های کمپوزیتی در سازه های فلزی
» محوطه سازی
» بتن
» دیوار برشی
» سيمان
» سیستم ساختمانی تیر و ستون بتنی پیش ساخته
» ساختمان سازي
» پروژه مجتمع ورزشي و تفريحي
» شناخت بتن
» بتن غلتكي چيست ؟
 

جمعه 16 تير 1390برچسب:,
 

 به کودکی گفتند :عشق چیست؟گفت:بازی
به نوجوانی گفتند : عشق چیست؟گفت : رفیق بازی…
به جوانی گفتند : عشق چیست؟ گفت : پول و ثروت
…به پیرمردی گفتند :عشق چیست؟گفت :عمر
به عاشقی گفتند : عشق چیست؟چیزی نگفت آهی کشید و سخت گریست
به گل گفتم: عشق چیست؟گفت : از من خوشبو تره
به پروانه گفتم: عشق چیست؟گفت :از من زیبا تره
به شب گفتم عشق چیست؟ گفت: از من سوزنده تره
به عشق گفتم تو آخر چه هستی ؟؟؟گفت نگاهی بیش نیستم
اگر از شما بپرسند عشق چیست ؟شما چه میگویید؟

 



نظرات شما عزیزان:

atefe
ساعت17:20---4 تير 1391
salam azizam be nazare man eshgh behtarin chiz too zendegiye age hormate bazi chiza negah dashte beshe webet khili khoobe.movafagh bashi.be manam sar bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

 
 
» محمدرضا
» تقدیم به تنها عشقم
» شکلک
» قالب وبلاگ
» مهندسی تکنولوژی ساختمان
» دهکده ای بابوی کاهگل
» تنها
» اینجا عشق جاریست
» eshghedokhtaroone
» مهندسی عمران
» .عشق عشق عشق..•*..*•..•*..*•.
» چمنزار بی پایان
» نقره ای
» سیاسی فرهنگی
» خاطرات
» نامه های عاشقانه
» *feel me*
» عشق دخترونه
» شهر پفی
» ته دل من
» یه چیز میگم یه چیز بگو
» لیریک
» تكنولوژي در ساختمان
» انجمن بتن ايران
» عمران يزد
» گروه مهندسي عمران دانشگاه يزد
» وبلاگ مهندس بازافكن
» وبلاگ مهندس كارگر
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه
» همسریابی
» درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عمران.محمد و آدرس m.r.kargar8523.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  RSS 2.0  

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 58382
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



Weblog Themes By Blog Skin
 

ابزار وبمستر

عکس

دانلود